TDS LIMITED
TDS LIMITED
Preduzeće TDS Limited d.o.o. se od 2005. godine, pod marketiškim imenom SkyTel Srbija, bavi delatnostima iz oblasti IP telefonije. Po usvajanju zakona o pružanju usluge prenosa glasa preko Interneta TDS je shodno zakonu, od RATEL-a dobio licencu broj 1010-20/1 za poslova iz delatnosti IP telefonije.
Na domaćem IPSP tržištu smo poznati kao lider u implementaciji najnovijih tehnološki rešenja, partner Microsofta, Linksisa, Fringa, Nimbuza, TravelSIMa itd. i jedan od najvećih value added reselera IPSP opreme. Naše usluge su u skladu sa Internacionalnim SIP RFC3261 standardima i po tome smo daleko ispred drugih domaćih kompanija. Sedište firme je na Banovom Brdu, Petra Lekovića 40/8. Poslovanje preduzeća se sprovodi u skladu sa ISO 9001 standardom.
Prilikom projektovanja i izrade telefonskog sistema, TDS polazi od jasno identifikovanih potreba korisnika, kako bi dobili optimalno rešenje koje čuva njihovu investiciju. Uvodeći procedure koje u svetu predstavljaju standard i implementacijom najnovijih tehnoloških dostignuća, TDS obezbeđuje svojim korisnicima kvalitetnu uslugu uz vrhunsku podršku, a stručnost i kompetentnost zaposlenih potvrđuje veliki broj zadovoljnih klijenata.
TDS vidi svoju misiju u pružanju usluga i proizvoda korisnicima obezbeđujući im pouzdane i napredne tehnologije. Spoj znanja i iskustva doprinosi radu preduzeća koji se ogleda u ozbiljnosti, profesionalnosti i govori o ambicioznoj, dinamičnoj i fleksibilnoj kompaniji.
Naša politika
Jedan od osnovnih ciljeva preduzeca TDS je da na tržištu bude prepoznatljivo po vrhunskom kvalitetu svojih proizvoda i usluga. Obaveza je svih zaposlenih da aktivno i kontinuirano učestvuju u unapređenju i poboljšanju kvaliteta, imajući u vidu da je to jedini način da se opravda poverenje dosadašnjih korisnika i ispune očekivanja novih.
U osnovnim aktivnostima TDS-a postavljaju se sledeći ciljevi:
Visok kvalitet proizvoda i usluga u skladu sa međunarodnim standardima.
Visok nivo zadovoljenja realnih potreba korisnika konstantnim radom na ispunjenju njihovih zahteva i očekivanja, primenom savrernenih tehnologija.
Negovanje profesionalnih i partnerskih odnosa sa korisnicima, dobavljačima i vendorima, kroz međusobnu razmenu iskustva, znanja i zajedničko rešavanje eventualno nastalih problema.
Ulaganje u kvalitet znanja zaposlenih, efikasnost i efektivnost organizacije rada kroz sistemske obuke.
Blagovremeno i adekvatno planiranje svih aktivnosti.
Permanentno preispitivanje i poboljšavanje kvaliteta procesa.
Uspostavljanje dobre interne i eksterne komunikacije u cilju prenosenja vrednosti, znanja i informacija.
Konstantan rad na unapređenju kvaliteta proizvoda.
Zadržavanje postojećih tržista i otvaranje novih uz povećanje udela na tržištu i dobiti, bez kompromisa po pitanju kvaliteta.
TDS će sprovođenjem Politike kvaliteta obezbediti prisutnost, konkurentnost i prepoznatljivost svojih proizvoda i usluga na tržištu. Politika kvaliteta će zbog toga biti stalno preispitivana i prilagođavana uslovima i ciljevima. Kvalitet nikad ne sme biti podređen smanjivanju troškova i skraćivanju rokova.
Planovi
TDS će i dalje insistirati na održavanju postojećih i dobijanju novih partnerskih statusa. Upravo činjenica da ispunjavanje vrlo strogih kriterujima za dobijanje, i možda još težih, za održavanje dobijenog statusa, garantuje korisnicima naših usluga i kupcima naših proizvoda da su u svim fazama, od planiranja, proizvodnje, instalacije i testiranja, svi proizvodi i usluge prošli procedure koje su u svetu odavno usvojeni standard. Time što primenjujemo te standarde i pridržavamo se procedura, našim kupcima i korisnicama želimo da obezbedimo pouzdan i kvalitetan proizvod uz vrhunsku podršku.