Privatni vrtić Magnolija Beograd
Privatni vrtić Magnolija Beograd
Vrtić Magnolija je privatna predškolska ustanova vertifikovana od strane Ministarstva prosvete, usmerena ka pružanju nege i podršci pri obrazovanju i vaspitanju dece od jaslica do predškolskog uzrasta.
Cilj našeg programa je da obezbedi mogućnost deci predškolskog uzrasta da kroz podsticajnu sredinu i raznovrsne edukativne aktivnosti sebe izraze na kreativan način u različitim situacijama i tako postanu aktivni učesnici u sopstvenom razvoju i prema individualnim mogućnostima.
Naš zadatak je da kod dece razvijamo sposobnost izražavanja svojih mogućnosti i talenata i time doprinesemo razvoju samopouzdanja kod deteta. Program kod dece podstiče želju za istraživanjem i oblikovanjem novih saznanja, kanališe njihovu prirodnu radoznalost, poboljšava govor i komunikacione veštine, i razvija sposobnost rešavanja problema kroz sopstvenu aktivnost kao i kroz interakciju sa vršnjacima i odraslima.
U okviru Vrtića Magnolija deca imaju priliku da postavljaju pitanja o svemu što ih interesuje u sredini koja neguje atmosferu za učenje, kroz raznolike aktivnosti, susrete sa stručnjacima iz različitih oblasti i posetama mnogobrojnim institucijama kulture, što će im sve omogućiti da prošire svoja znanja. Aktivnosti koje se odvijaju u okviru vrtića su jednim delom na engleskom jeziku kako bi deca od najranijeg uzrasta bila izložena stranom jeziku i kako bi se iskoristio ovaj period za ovladavanje osnovama stranog jezika. Cilj nam je da utičemo na povećanje sposobnosti dece za učenjem stranih jezika u budućnosti.
Program je sastavljen tako da pomaže deci pri učenju u svim razvojnim oblastima:
Senzo-motornim – razvoj fine i krupne motorike i koordinacije
Saznajno-kognitivnim – podsticanje ucenja i ovaldavanja veštinama
Socio-emocionalnim – interakcija sa okolinom, vršnjacima i vaspitačima
Govor i komunikacija – poboljšavanje govornih mogućosti i komunikacijskih veština.
U sklopu programa je i deo koji se bavi razvojem kreativnosti i interesovanja dece kroz različite aktivnosti organizacije sredine za učenje kao i kroz saradnju sa lokalnom zajednicom u šta ulaze posete muzejima, pozorištima, sportskim centrima i ostalim aktivnostima primerenim deci.
Tokom cele godine vaspitači prate i beleže napredak razvoja dece, a organizuju se i dva termina (u novembru i aprilu) kada će svaki roditelj imati priliku za individualni razgovor sa vaspitačem svog deteta i dobiti uvid u njegov napredak kao i detaljne informacije šta treba unaprediti/podstaći. Takođe, kad god za to postoji potreba, roditelj će imati priliku da tokom godine rezgovara sa vaspitačima i ostalim stručnim saradnicima van ovih termina.